Személyes találkozás lehetséges? Mivel készüljünk az első találkozón?

Természetesen, akár több alkalommal is találkozhatunk.

Fontos az egyeztetés, a pontosítás, a részletek átbeszélése. Az első találkozó alkalmával egy jegyzetfüzet is elég. Ez egy kötetlen beszélgetés lesz, ami elsősorban ismerkedésről, a szimpátiáról a rendezvény és a ti gondolataitok első körvonalainak felvázolásáról szól.
Fontos döntés, hogy ki lesz a DeeJay az esküvőtökön, így szánjunk rá elég időt, hogy megismerjük egymást, az elképzeléseket és legfőképpen a realitásokat.

Mi a foglalás menete?

Általában az első találkozó alkalmával eldől, hogy együtt fogunk-e dolgozni, vagy sem.

Amennyiben igen, úgy abban az esetben a szerződés megírásával folytatjuk, mely szerződésben természetesen a foglaló összege is benne van. A szolgáltatás megrendelése, a szerződés aláírásával „élesedik”. Ez mindkét fél részére kölcsönös garanciát jelent.

Mennyi helyre van szükséged, illetve mennyi idő alatt pakolsz be?

Az esküvői DeeJay pult kis helyen is elfér, elég 3-4 négyzetméter a kijelölt tánctér szélén egy asztallal és egy megbízható konnektorral. A bepakolás kb. 1 órát vesz igénybe.

Milyen zenét játszol majd a lagzinkon?

Erre a kérdésre pontosan nem lehet válaszolni.

Természetesen a népszerű, sokak által jól ismert buli illetve esküvői slágereket, de mindig az adott násznéphez, és az előre megbeszélt igényekhez alkalmazkodom. Célom, hogy a lehető legtöbben érezzék jól magukat, és ami talán a legfontosabb, hogy minden korosztály megtalálja a számára megfelelő zenéket.

Tartasz szünetet?

Nem.

A rendezvény teljes időtartama alatt szól a zene, mindig, ami éppen az adott eseményhez igazodik.

Lehet számot kérni?

Természetesen igen.

Előfordul, hogy jó ötleteket is kapok, pl. egy-egy szűkebb társaság kedvenc zenéjéről. Néhány esetben szükséges a zenei igények kontrollálása, de az adott lehetőségekhez mérten igyekszem ezeket minél előbb lejátszani. Nem ragaszkodom mereven a saját elképzelésemhez, folyamatosan figyelembe veszem a násznép hangulatát. Legfontosabb szempont mindig a vendégek szórakoztatása.

Csak zenélsz az esküvőn, vagy CM is tudsz lenni?

Sok-sok évvel ezelőtt (egy távoli galaxisban) nagyon jó barátságot kötöttem a mikrofonnal, mely barátság a mai napig megmaradt.

Mint DeeJay, a mikrofont aktívan használom az est folyamán, tudok konferálni, műsort vezetni, sőt, a színpadról letekintve akár egy több ezres tömegtől sem ijedek meg. Sajnos viszont 100%-os teljesítmény elvárása mellett nem lehetséges kiváltani a vőfély vagy CM szerepét, feladatait. Természetesen amennyiben igény van rá, segítem az esküvő menetét, műsorvezető-házigazdaként konferálom az eseményeket (sok esetben akár versekkel is) továbbá szükség és lehetőség szerint irányítom a násznépet, igény szerinti szöveges, zenés játékokkal fokozom a hangulatot, de az esküvői menüsort nem tudom szervírozni.

A polgári szertartás a helyszínen lesz, tudsz-e segíteni ennek hangosításában?

Igen.

A már berendezett mulattság technikájától függetlenül. Az anyakönyvezetőnek mikrofont biztosítok, és bejátszom az előre egyeztetett kiválasztott zenéket.

Szeretnénk slideshow-t vetíteni, ehhez van technikád?

Igen.

Projektor, mobil vetítővászon és teljes kábelezés.
Sőt, vidám, pörgős, különleges „életút” slideshow készítését is vállalom.

Sokaknak van egyedi, meglepetés nyitótáncuk. Ennek elkészítésében tudsz-e segíteni?

Igen, természetesen tudok segíteni.

A nyitótánchoz a Ti kéréseitek illetve megbeszélés alapján, szakmai szemmel készítem el a mixet. A nyitótánc fontos eseménye az esti mulattság beindításának, különösen akkor, ha mindezt „meglepetés táncként” adjátok elő. Vállaljátok be, minden vendég értékelni fogja!

Mi a kedvenc zenéd?

Az én kedvenc zeném minden esetben megegyezik a Ti kedvenc dalotokkal!

Nem szeretnék rátok erőltetni egyetlen egy általam jobban kedvelt stílusirányzatot vagy zeneszámot sem! Azt játszom, amit szeretnétek, amire a násznép megmozdul, és mindent ugyanolyan lelkesedéssel!

Miért pont rád essen a választásunk?

Pontosság, megbízhatóság, rugalmasság. Elég lenne, ha csak ennyit válaszolnék?

Nincs két egyforma esküvő. Én, a legjobb tudásom szerint mindenhol a maximumot szeretném nyújtani. Minden esetben igyekszem a többi szolgáltatóval együtt, csapatban dolgozni, ezáltal a legtöbbet kihozni az adott lehetőségekből, akár egy váratlan helyzet esetén is.