Személyes találkozás lehetséges? Mivel készüljünk az első találkozón?

Természetesen, akár több alkalommal is találkozhatunk.

Fontos az egyeztetés, a pontosítás, a részletek átbeszélése. Az első találkozó alkalmával egy jegyzetfüzet is elég. Ez egy kötetlen beszélgetés lesz, ami elsősorban ismerkedésről, a szimpátiáról a rendezvény és a ti gondolataitok első körvonalainak felvázolásáról szól.
Fontos döntés, hogy ki lesz a DJ. az esküvőtökön, így szánjunk rá elég időt, hogy megismerjük egymást, az elképzeléseket és legfőképpen a realitásokat.

Mi a foglalás menete?

Általában az első találkozó alkalmával eldől, hogy együtt fogunk-e dolgozni, vagy sem.

Amennyiben igen, úgy abban az esetben a szerződés megírásával folytatjuk, mely szerződésben természetesen a foglaló összege is benne van. A szolgáltatás megrendelése, a szerződés aláírásával „élesedik”. Ez mindkét fél részére kölcsönös garanciát jelent.

Mennyi helyre van szükséged, illetve mennyi idő alatt pakolsz be?

Az esküvői DJ. pult kis helyen is elfér, elég 3-4 négyzetméter a kijelölt tánctér szélén.
Nincs szükségem semmi másra, csak egy megbízható konnektorra.
A bepakolás kb. 1 órát vesz igénybe.

Milyen zenét játszol majd az esküvőnkön?

Erre a kérdésre pontosan nem lehet válaszolni.

Természetesen a népszerű, sokak által jól ismert buli illetve esküvői slágereket, de mindig az adott násznéphez, és az előre megbeszélt igényekhez alkalmazkodom. Célom, hogy a lehető legtöbben érezzék jól magukat, és ami talán a legfontosabb, hogy minden korosztály megtalálja a számára megfelelő zenéket.

Tartasz szünetet?

Nem.

A rendezvény teljes időtartama alatt szól a zene, mindig, ami éppen az adott eseményhez igazodik.

Lehet számot kérni?

Természetesen igen.

Előfordul, hogy jó ötleteket is kapok, pl. egy-egy szűkebb társaság kedvenc zenéjéről. Néhány esetben szükséges a zenei igények kontrollálása, de az adott lehetőségekhez mérten igyekszem ezeket minél előbb lejátszani. Nem ragaszkodom mereven a saját elképzelésemhez, folyamatosan figyelembe veszem a násznép hangulatát. Legfontosabb szempont mindig a vendégek szórakoztatása.

Csak zenélsz az esküvőn, vagy ceremóniamester is tudsz lenni?

Sok-sok évvel ezelőtt (egy távoli galaxisban) nagyon jó barátságot kötöttem a mikrofonnal, mely barátság a mai napig megmaradt.
Mint DJ., a mikrofont aktívan használom az est folyamán, tudok konferálni, műsort vezetni, sőt, a színpadról letekintve akár egy több ezres tömegtől sem ijedek meg.

 

Teljes ceremóniamesteri szolgáltatás is lehet a DJ. szolgáltatás mellé?

Igen, nézzük a részleteket:
– Ceró műsorvezetőként mindenről tájékoztatom a násznépet, konferálok, lehet az improvizáció vagy kicsit klasszikusabb vőfély versek is, amennyiben szükség van rá különböző programokkal, játékokkal teszem teljessé az estét.
– Ceremóniamesteri szolgáltatás esetén folyamatosan tartom a kapcsolatot az összes szolgáltatóval.
– Fejben mindig az ifjú pár és a násznép előtt járok, sokkal előrébb gondolkodom, az eseményeket időrendi sorrendbe rakva, a többi szolgáltatóval maximálisan együtt dolgozva terelgetem, irányítjuk az eseményeket a „megfelelő” mederbe.
– Amennyiben van rá lehetőség, úgy személyes találkozó alkalmával a ti elképzeléseitek, illetve saját tapasztalataim alapján közösen építjük fel a napi menetrendet. Figyelek azokra a részletekre amire ti nem is gondolnátok, megmutatok számotokra egyéb lehetőségeket, egy-egy elképzeléshez akár több alternatívát is állítok, így is törekedve a számotokra legszimpatikusabb végeredmény elérésére.
– Azért vagyok ott, hogy segítselek titeket, hozzám mindig, minden felmerülő problémával fordulhattok, rám mindig számíthattok.

 

A polgári szertartás a helyszínen lesz, tudsz-e segíteni ennek hangosításában?

Igen.

A már berendezett mulattság technikájától függetlenül. Az anyakönyvezetőnek mikrofont biztosítok, és bejátszom az előre egyeztetett kiválasztott zenéket.

Szeretnénk slideshow-t vetíteni, ehhez van technikád?

Igen.

Projektor, mobil állvány, mobil vetítővászon és teljes kábelezés.
Sőt, vidám, pörgős, különleges „életút” slideshow készítését is vállalom.

Sokaknak van egyedi, meglepetés nyitótáncuk. Ennek elkészítésében tudsz-e segíteni?

Igen, természetesen tudok segíteni.

A nyitótánchoz a Ti kéréseitek illetve megbeszélés alapján, szakmai szemmel készítem el a mixet. A nyitótánc fontos eseménye az esti mulattság beindításának, különösen akkor, ha mindezt „meglepetés táncként” adjátok elő. Vállaljátok be, minden vendég értékelni fogja!

Mi a kedvenc zenéd?

Az én kedvenc zeném minden esetben megegyezik a Ti kedvenc dalotokkal!

Nem szeretnék rátok erőltetni egyetlen egy általam jobban kedvelt stílusirányzatot vagy zeneszámot sem! Azt játszom, amit szeretnétek, amire a násznép megmozdul, és mindent ugyanolyan lelkesedéssel!

Miért pont rád essen a választásunk?

Pontosság, megbízhatóság, rugalmasság. Elég lenne, ha csak ennyit válaszolnék?

Nincs két egyforma esküvő. Én, a legjobb tudásom szerint mindenhol a maximumot szeretném nyújtani. Minden esetben igyekszem a többi szolgáltatóval együtt, csapatban dolgozni, ezáltal a legtöbbet kihozni az adott lehetőségekből, akár egy váratlan helyzet esetén is.